سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلام مامانی

مامان جان سلام!

ممنون که اومدی پیشم. خیلی خوشحالم که می خوای بیای پیشم. خیلی دوست دارم؛ هر چند نمی دونم دخملی یا پسلی ولی می دونم که خیلی دوست دارم. بووووس

تو این یه هفته که به وجودت پی بردم، کلا زندگیمونو تغییر دادی!گیج شدم شدیم 70هزار ماجرا. هر روز کلی ماجرا داریم. می دونی تا الان چند بار دکتر رفتم. به چند نفر هر روز دارم گزارش میدم که جناب حالش خوبه یا نه! اذیت کرده یا نه!

از شنبه شروع کنیم که رفتیم آزمایشگاه. همه یه بار میرن آزمایش، ما دوبار رفتیم. بعد که فهمیدیم جناب داره میاد،  خیلی خوشحال شدیم. بعد به مامان بزرگات گفتیم. چه ذوقی کردن. خیلی خوب بودی. به همه می گفتم بچه خوبیه. نمی دونم تا کی بود بچه خوبی بودی. چرا یادم اومد. چهارشنبه بود که یکم حالم بد شد. رفتم درمونگاه گفتم شکمم درد می کنه. گفتن ممکنه حاملگی خارج از رحم باشه. برو سونو بده. بعد که رفتم سونو گفت این بچه قلب نداره یعنی چی؟وااااای حدود 7 هفته اش است. وااااای بعد که گفتم نه بابا اینقدر نیست. گفتن یا بچه خونریزی کرده یا باد کرده! ترسیدمنمی دونی چقدر حالم بد شد. وقتی بردم درمونگاه، کلی به حرفش خندیدن! منم یکم حالم بهتر شد.

دوباره جمعه یکم حالم بد شد. همه گفتن برو دکتر! شنبه رفتم دکتر. دکتره که گفت ممکنه حتی بچه نمونده باشه! یعنی چی؟وااااایترسیدمگریه‌آور گفت: پنجاه پنجاه بچه رو فرض کن. اصلا نباید بری مسافرت. منم که نزدیکه عیده و مامان بزرگات منتظرن. دارو هم نوشته که بابایی دو ساعت گشته تا پیدا کرده. تازه بعدش امروز هم رفته جواب آزمایشای گواترمو گرفته  تا فردا ببریم پیش دکتر. اینم کار فردامونه! یادم رفت بگم که ما فردا داریم میریم خونه مامان بزرگ. لطف می کنی منو تو راه اذیت نمی کنی تا برسیم. اصلا!

خلاصه منو بابایی رو که کلی کار داریم، بخصوص بابایی رو که کلی درس داره مچل خودت کردی! و تقریبا از حالا خودتو نشون دادی. در هر حال خدا رو شکر می کنم و ازت می خوام که مواظب خودت باشی و سالم بمونی.



      

اول بسم الله

بسم الله الرحمن الرحیم

اقرا بسم ربک الذی خلق (1) خلق الانسان من علق (2)

 

بخوان به نام پروردگارت که خلق کرد انسان را از خون بسته شده. (*)

 

به نام خدا این وبلاگ را آغاز می کنیم. وبلاگی که قصد دارد لحظات تلخ و شیرینی از زندگی و حیات فرزند عزیزمان را ثبت کند. فرزندی که تازه امروز (دیروز) مطمئن شدیم که پابه عرصه گیتی گذاشته است و تازه همانطور که آیه می فرماید خون بسته شده است. ان شاء لله که فرزندی صالح و سالم باشد و سربازی شایسته برای امام زمانش (عج).

 

--------------------------------------

(*) انتخاب آیه از این جهت بود که اولا این به ذهنم آمد و به دلم نشست و ثانیا دو نکته جالب دارد. اول "اقراء" که اشاره به خواندن وبلاگ دارد و دوم خلقت انسان که اشاره به شروع حیات فرزند عزیزمان دارد.